ایرلاین های پروازهای داخلی و خارجی روسیه
نوشته شده توسط : آدراپانا

ایرلاین های پروازهای داخلی و خارجی روسیه

یکی از اولین و مهم ترین عواملی که برای سفر که باید انتخاب کنید، انتخاب ایرلاین پروازتان می باشد. تصور کنید می خواهیم با تور روسیه آدراپانا سفر کنیم، کدام ایرلاین روسی یا ایرانی را انتخاب کنیم تا بهترین سفر را داشته باشیم؟ در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: چگونه پرواز ارزان به روسیه تهیه کنیم؟


در این مطلب با ایرلاین ایرفلوت و شرکت هواپیمایی هما، فعال در زمینه ی سفر به کشور روسیه آشنا می شویم.

شرکت هواپیمائی ایروفلوت

ایرلاین ایرفلوت یکی از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی در جهان است که قدمت آن به سال ۱۹۲۳ بر می گردد. خطوط هوایی شرکت ایرفلوت دارای مقاصد مختلفی در کلیه قاره های جهان است. شما با ایرفلوت می توانید به هر نقطه ای از جهان که دوست دارید سفر کنید.

شرکت هواپیمایی ایرفلوت در جهان تک است. این ویژگی نه تنها در خدمات بلکه در خدمه نیز می باشد. مهمانداران این شرکت هواپیمایی بسیار خوش برخورد هستند. زیباترین و شیک ترین یونیفرم مهمانداری در جهان به این شرکت تعلق دارد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شرایط رزرو پرواز ایروفلوت

برای رزرو، راه های مختلفی وجود دارد، می توانید پرداخت را با کارت های بانکی به صورت آنلاین یا از دفاتر نمایندگی و آژانس های هواپیمایی انجام دهید. اگر سفر شما اضطراری بود و هیچ فرصتی نداشتید، جای نگرانی نیست چرا که تا ۶ ساعت قبل از پرواز امکان رزرو بلیط به صورت انلاین وجود دارد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

یکی دیگر از مزایای این شرکت امکان اجاره اتومبیل های لوکس و اروپایی به مسافران است. شما به محض ورود به روسیه دیگر نگرانی از بابت تهیه ماشین ندارید؛ می توانید از قبل ماشینی اروپایی را از طریق نمایندگی ها و دفاتر شرکت انتخاب و اجاره کنید و با خیالی آسوده سفر کنید. به محض ورود به روسیه کارکنان شرکت شما را راهنمایی خواهند کرد و حتی بعد از پیاده شدن از هواپیما شما را تا دریافت چمدان و جلوی فرودگاه راهنمایی می کنند. در صورتی که ماشینی اجاره نکرده اید تاکسی ها و خطوط مترو در کنار فرودگاه قرار دارند و شما به راحتی می توانید به هر نقطه از کشور روسیه سفر کنید. کارکنان شرکت به گرمی و با رویی گشاده از شما استقبال خواهند کرد و شما را در هر زمینه ای راهنمایی می کنند.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد به روسیه سفر می کنید می توانید از امتیازات منحصر به فرد شرکت بهره مند شوید . این شرکت برحسب تعداد سفرها و مسافتی که سفر می کنید شما را در لیست دریافت کنندگان طرح های تخفیفی قرار می دهد.

این ایرلاین برای کودکان بین ۲ و ۱۱ ساله حدود ۵۰٪ تخفیف ویژه و برای نوزادان زیر دو سال ۹۰٪ تخفیف ویژه در نظر می گیرد.

پذیرایی در پروازهای ایروفلوت

بسته به مقصد و زمان حرکت و مدت زمان پرواز به شما صبحانه، ناهار گرم و میان وعده داده می شود. در مقاصدی مانند مانن هانوی، هوشی مین سیتی، پکن، هنگ کنگ، سئول، نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، میامی، توکیو، مرد، تورنتو، اینسبروک، سالزبورگ، بروکسل، لندن ، فرانکفورت، دوسلدورف، مونیخ، هانوفر، اشتوتگارت، آتن، هراکلیون، مادرید، بارسلونا، مالاگا، رم، میلان، ونیز، آمستردام، پاریس، نیس، ژنو، زوریخ، تنریف، بولونیا، تقسیم و تسالونیکی برای پذیرایی به شما آشامیدنی با غذای گرم داده می شود. فروش مشروبات الکلی در کلیه خطوط هوایی روسیه ، آیرفلوت از ۵ اوت ۲۰۱۳ لغو شده است.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

اگر شما غذای سفارشی می خواهید یا نمی توانید هر نوع غذایی را مصرف کنید می توانید از قبل غذا سفارش دهید. در صورت سفارش وعده غذایی خاص حداقل باید ۳۶ ساعت قبل از پرواز اطلاع دهید و رزور کنید. هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. سفارش غذاهای ویژه در کلیه خطوط هوایی ایرفلوت انجام می شود.

انواع وعده های غذایی ویژه در ایرلاین ایروفلوت:

  • وعده های غذایی رژیمی

  • وعده های غذایی دیابتی (غذاهای کم چرب آماده بدون محصولات سرخ شده و قندی)

  • وعده های غذایی لبنیاتی (آماده بدون شیر، محصولات لبنی، ماست، پنیر، کره، بستنی، شربت، و غیره)

  • وعده غذایی کم چرب (تخم مرغ، میگو، خرچنگ یا خاویار کم چرب و غیره)

  • غذاهای گوشتی تهیه شده از گوشت های بدون چربی

  • میوه و سبزیجات تازه، روغن نباتی، شیر کم چرب ، فراورده هایی شیر

  • وعده های غذایی فاقد گلوتن (مواد غذایی ساخته شده با گندم، چاودار، جو و جو دوسر )

  • وعده های غذایی کم کالری (وعده های غذایی حاوی حدود ۱۲۰۰ کالری، آماده شده با گوشت بدون چربی، محصولات لبنی کم چرب ، میوه و سبزیجات و محصولات سرخ شده بدون چربی)

  • وعده های غذایی بدون نمک (شامل تمامی محصولات بدون نمک )

  • وعده های غذایی ساده (آماده شده با سبزیجات، میوه، آجیل، غلات و حبوبات پخته و قارچ و بدون گوشت، ماهی و محصولات لبنی)

  • وعده های غذایی مسلمانان، آماده شده بدون گوشت خوک، ژلاتین، الکل (قابل سفارش در چند پروازهای داخلی و بین المللی به جز پروازهای خروجی مسکو)

  • غذای حلال (امکان سفارش در کلیه پروازها) -مواد غذایی است که در با قواعد و الزامات حلال آماده شده باشد و دارای مهر مخصوص اند.

  • وعده غذایی هندی و غیر گیاهی (آماده بدون گوشت گاو، گوشت گوساله و یا گوشت خوک؛ ممکن است با گوشت بره، مرغ، ماهی یا شیر آماده شده باشد. غذاها گرم و تند می باشند.)

  • وعده های غذایی حلال (مهیا شده با توجه به قوانین حلال یهودی)غذاهای گیاهی (وعده های غذایی که بدون مواد با منشاء جانوری، شیر یا تخم مرغ باشند)

  • غذاهای گیاهی هندو آسیا (آماده شده بدون گوشت یا ماهی و با استفاده از محصولات لبنی ساخته شده است)

  • وعده های غذایی میوه (شامل میوه های تازه در کلیه خطوط پرواز از مسافران پذیرایی می شود)

  • وعده های غذایی کودکان (برای کودکان بالاتر از دو سال غذاهایی مانند شیر و موارد غذایی دیگر که کودک می تواند بجود در نظر گرفته شده است)

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

امکانات هواپیمای ایروفلوت:

  • صندلی های راحت

  • وعده های غذایی خوشمزه

  • سیستم چند رسانه ای

  • ارائه کیت سفری

  • بالش راحت

  • دمپایی

  • پتو

  • چشم بند برای خوابی راحت

  • مکان شارژ تلفن همراه یا لپ تاپ

  • مجلات

  • امکان بهره مندی از اینترنت پرسرعت (شما می توانید از وای فای استفاده کنید اما در صورتی که برای پرواز اختلال ایجاد شود خلبان از شما خواهد خواست تا کلیه وای فای ها یا تلفن همراهتان را خاموش کنید.)

  • شما می توانید بسته به نوع نیازتان یکی از قسمت های تجاری، دانشجویی و نخبگان یا اقتصادی را انتخاب کنید: (کلاس اقتصادی-در صورتی که شما بار و چمدان اضافه یا چمدانی خاص دارید این بخش برای شما بسیار مناسب است. کلاس نخبگان-در این بخش تعداد کمی از نخبگان می توانند شرکت کنند اما هزینه بسیار کمتری از آنها دریافت می شود. حمل بار اضافی نیز برای این دسته از افراد آزاد است.)

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شرکت هواپیمایی هما

شرکت هواپیمایی ملی ایران که با برند و سمبل هما شناخته می شود از ادغام دو شرکت هواپیمایی ” ایراتین ایرویز ” و ” پرشین ایرویز ” تاسیس شده است و علاوه بر حمل و نقل هوایی داخل کشور حمل و نقل هوایی خارج از کشور را نیز پوشش می دهد. این شرکت بیش از ۵۵ سال سابقه فعالیت دارد که در مدت فعالیتش میلیون ها مسافر ایرانی و غیرایرانی را از طریق پروازهایی ایمن به مقصد رسانده است.

این شرکت شعبه های زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. در کلیه شهرها از جمله آبادان، اردبیل، اهواز، ارومیه، اصفهان، بندرلنگه، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، چابهار، رشت و رامسر، زاهدان، ساری، شهرکرد، شیراز، قم، کرج،کرمان، کرمانشاه، کیش، مشهد و یزد شعبه دارد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شما در کلیه کشورها می توانید شعبه های این شرکت را ببینید از جمله: شارجه، رم، تاشکن، وین، ونکوور، تورنتو، توکیو، پاریس، میلان، نیکوسا، استانبول، هامبورگ، فرانکفورت، دبی، دوهه، مونیخ، جده، کراچی، کوالالامپور، کویت، لندن، مومبای، مسکو، مونترال، عشق اباد، انکارا، امستردام، ابوظبی، آلن، باکو، بانکوک، بیروت، بحرین، برلین، داکا، پکن، کلن، کپنهاگ و دمشق.

سرويس‌هاي غذايي، نوشيدني، سرگرمي، نشريات و از جمله مواردی است که در طول پرواز به مسافران عرضه می شود.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

کیترینگ هما

كيترينگ “هما” يكي از بزرگترين كيترينگ هاي خاورميانه با بيش از ۴۰ سال سابقه خدمت در صنعت تهيه و توزيع غذا است و دارای تکنولوژی ها و تجهیزات کامل و طبق اصول تغذیه و سلامت و با رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی است. يكي از ويژگي هاي مهم و متمايز كيترينگ “هما” در مقايسه با ساير كيترينگ هاي فعال در منطقه خاورميانه استفاده از مواد اوليه تازه و با كيفيت است.

در پروازهای بین المللی سرویس غذایی متناسب با گروه سنی کودک در دو نوع نوزاد (۰-۲ سال) و کودک (۲-۱۲ سال) ارائه می گردد. مسافرین در صورت تمایل به تغییر نوع سرویس نوزاد به نوع کودک و یا نوع سرویس کودک به سرویس بزرگسال می توانند درخواست خود را در زمان تهیه بلیط اعلام نمایند.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

در پروازهاي صبحگاهي از مواد با درصد شيريني بالاتر (كربوهيدرات ها) براي تأمين انرژي بيشتر استفاده مي‌شود. براي وعده هاي ناهار در پروازها، از مواد تركيبي حاوي قندها و پروتئين‌ها استفاده مي‌شود و معمولا براي وعده هاي شام، بيشتر مواد فيبري و پروتئيني مورد توجه قرار مي‌گيرند.

برای کسانی که نمی توانند هر غذایی میل کنند و محدودیت پزشکی دارند (دیابت، کلسترول و سایر بیماری ها) و یا به غذاهای خاصی عادت دارند، گیاهخوار هستند یا بر حسب اعتقاداتشان غذا میل می کنند، مانند هندوها غذاهای سفارشی وجود دارد؛ حتی کسانی که فقط غذای دریایی میل می کنند می توانند مطابق میل خود سفارش دهند. برای این کار در زمان تهيه بليت پروازهاي بين المللي می توانید غذاهاي مخصوص (مطابق ليست غذايي موجود) درخواست کنید.

نوع هواپيما، مسير پرواز، ساعت انجام پرواز، امكانات هواپيما و مدت زمان پرواز بر روی انتخاب نوع سرویس غذا تاثیر دارد. به همراه داشتن بسته هاي يخ زده گوشت و سبزيجات، مواد روغني، مواد اسيدي مثل آبليمو و مواد چسبنده مثل خرما، عسل و مربا در داخل کابین ممنون است.

حمل اشیا گران قمیت در هواپیمای هما

شما می توانید اشیا گران قیمت خود را بر حسب وزن بار مذکور حمل کنید. بسته همراه برای اشیا گران قیمت از ۱۱۵ سانتی متر نباید بیشتر باشد. مسافر باید برای صندلی اضافه جهت قراردادن بار خود هزینه پرداخت نماید. حداکثر تعداد صندلی که هر مسافر می تواند خریداری نماید ۳ صندلی است. ورود كليه وسايل شكستني، تيز و بُرنده به داخل كابين ممنوع مي باشد. ضمنا ً كليه لوسيون ها و كرم هاي آرايشي كه حجم تيوب آنها بيش از۱۰۰ میل باشد ممنوع است. جامه دان رایگان مسافر نیز در کلیه پروازهای بین المللی موجود می باشد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شرکت هواپیمایی هما یکی از برترین شرکت های هواپیمایی در جهان با بیش از ۵۰ سال سابقه است. مهمانداران این شرکت هواپیمایی بسیار خوش برخورد هستند در کلیه مراحل تا رسیدن به مقصد همواره شما را با خوشرویی راهنمایی خواهند کرد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه





:: بازدید از این مطلب : 896
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: